Kuřecí stehenní řízky na cibulce s paprikou v pomalém hrnci

Receptů na kuře není nikdy dost. Dnes jsem ochutnali během rodinného oběda výborné kuřecí řízky, tentokrát v paprikové úpravě. Dělala jsem kuře na cibulce x-krát, ale tuto kombinaci jsem v pomalém hrnci ještě nezkoušela. Takže jsem recept trochu upravila a byla to mňamka. Jednoduché a dobré ;-)

6 kuřecích stehenních řízků
1 větší cibule
sladká paprika
pálivá paprika 
hladká mouka
máslo
voda
pepř
olej - pokud budete smažit cibulku i maso dopředu

Maso z obou stran jemně osolíme, můžeme i opepřit. Poté si připravíme hladkou mouku, do které vmícháme cca 1-2 lžíce sladké papriky a špetku pálivé. Maso v "paprikové mouce" obalíme a dáme ho společně s na jemno nakrájenou cibulkou do pomalého hrnce - nebo obojí necháme zatáhnout na pánvičce. (Já nechala zpěnit nejdříve cibulku se sladkou paprikou a poté jsem osmahla maso na pánvi, aby se zatáhlo. Vše jsem dala poté do pomalého hrnce.) K masu přidáme 2 kousky másla a podlijeme troškou vody (max, 100 ml, kuře další vodu většinou pustí). Pomalý hrnec zapneme na I. stupeň na 5-6h nebo na 3-4h na II. stupeň. (Já pomalila na II. stupeň 3,5h). Pokud by maso nepustilo šťávu (můžeme ještě maličko podlít). Podáváme nejlépe s bramborovou kaší.

Doporučení:
- uvedené množství surovin stačí na 4-6 porcí (dle velikosti řízků)
- do receptu lze přidat i pálivou papriku, ať má jídlo šmrnc
- maso můžeme i  jemně opepřit, záleží na vaší chuti
- vhodnou přílohou mohou být i opékané brambory

POSTUP PŘÍPRAVY:
















Komentáře

  1. Ďakujem krásne za všetky vaše recepty, práve som si na víkend vybrala tento. Zatiaľ všetky od vás nam veľmi chutili. Hrniec mám od Vianoc a je to láska ❤️ prosím, pokracujte

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky