Mladý býček v pomalém hrnci

Často v restauracích narážím na minutky z mladého býka, tak se mi dnes konečně podařilo býčka zkusit i doma ;-) Jako přílohu jsem zvolila salát a čerstvý žitný chléb a byla to dobrota. Není potřeba kombinovat spoustu koření, já vsadila na sůl a pepř. Ještě jsem přidala kombinaci s hořčicí a spoustou cibule a bylo to super.


400 g hovězího masa
2 cibule
2 lžíce plnotučné hořčice
1 lžíce másla
trocha vody
sůl
čtyřbarevný pepř
opečené brambory nebo chléb na přílohu

Doba přípravy: 5-10 minut

Maso nakrájíme na kostky, osolíme a opepříme. Cibuli nakrájíme na měsíčky a vložíme do pomalého hrnce. K cibuli dáme připravené maso. Přidáme lžíci másla, podlijeme pár lžícemi vody a pomalý hrnec zapneme na I. stupeň na 7-8h nebo na II. stupeň na 5-6h (já pomalila na II. stupeň přesně 5h). Před koncem vaření rozmícháme dvě lžíce hořčice ve vodě dohladka a přilijeme k masu. Necháme pěkně povařit, ať se vytvoří "omáčka". Dle potřeby dochutíme a podáváme nejlépe s opečenými brambory či čerstvým chlebem a salátem. Dobrou chuť.

Doporučení:
- uvedené množství surovin stačí na 3-4 porce
- s kořením to nepřeháníme, ať vynikne chuť býčka
- přílohy jsou možné téměř jakékoliv

POSTUP PŘÍPRAVY:


Komentáře

Oblíbené příspěvky