Trhané maso k tortille v pomalém hrnci

Receptů na trhané maso není nikdy dost. Dnes došlo na recept z toho, co bylo doma v zásobách. A bylo to super. S kvalitní tortillou a čerstvým salátem je to fajn oběd a změna oproti běžným obědům 😊

450 g vepřové krkovice1 lžíce hořčice
1 lžička javorového sirupu
uzená sladká paprika
chilli koření
sušený česnek
čtyřbarevný pepř
sůl

Kus masa osolíme, opepříme, posypeme kořením, potřeme hořčicí a přimícháme javorový sirup. Vzniklou marinádu do masa vmasírujeme (možnost je i udělat marinádu zvlášť. Necháme marinovat min. 24 hodin. Maso poté vložíme do pomalého hrnce, mírně podlijeme. Pomalý hrnec zapneme na I. stupeň na 5,5 - 6,5 h nebo na II. stupeň na 4-5 h. Jakmile je maso měkké, vidličkou ho "roztrháme" na nudličky. Masem naplníme tortilly a podáváme.

Doporučení:
- uvedené množství surovin stačí na 4-5 porcí
- jídlo je vhodné i jako večeře
- super chutná maso v tortille s kupou zeleniny
- vhodnou surovinou jsou opečené brambory
- do marinády je možné přidat trochu oleje, ale už tak je maso dost tučné

POSTUP PŘÍPRAVY:



Komentáře

  1. Tak teda trhané maso by mě v pomalém hrnci asi dělat nenapadlo. Ale na tom se přesně pozná, jak je to super gastro vybavení a že v něm jde udělat prakticky cokoliv. :) Určitě to podle vašeho receptu zkusím, protože trhané mám fakt rád. Sice ho připravuji hlavně na grilu, ale když není počasí, tak se vždycky hodí nějaká alternativa, když na člověka přijde mlsná! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pomalý hrnec je právě super na to, že udrží maso šťavnaté :-)

      Vymazat
  2. Jsem vášnivá kuchařka a pomalý hrnec jsem dostala letos k Vánocům. Pro mě to byl ten nejlepší dárek, co jsem mohla dostat, přála jsem si ho hodně dlouho. No a musím uznat, že je radost v tom vařit. Konkrétně to trhané maso, které pomalý hrnec udrží krásně šťavnaté. Kolikrát si udělám jen to maso a přikusuji k tomu domácí chléb :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky