Kuřecí maso s pestem z medvědího česneku v pomalém hrnci

Březen/duben = sezóna medvědího česneku. Letos jsem na něj vlítla jen jednou, ale o to víc ho bylo. Vyšlo z toho pár skleniček pesta - receptů jsem zkombinovala několik podle doporučení kamarádů. Nechtělo se mi dělat běžné kuře, tak jsem využila právě pesto. Kdo má rád medvědí česnek, tak si pochutná ;-) Dobrou chuť.

4 kuřecí stehenní řízky
1 větší cibule
50 ml vody
lžíce másla
pesto z medvědího česneku
sůl
pepř

Doba přípravy: 10 minut

Nejdříve nakrájíme cibuli na kostičky a dáme ji do pomalého hrnce. Poté očistíme maso a z obou stran ho jemně osolíme a opepříme, přidáme ho k cibuli v pomalém hrnci. Podlijeme troškou vody, přidáme lžíci másla. Pomalý hrnec zapneme na I. stupeň na 4-5h nebo na II. stupeň na 3-4h (já pomalila 3,5h a maso bylo měkkké). Cca 10 minut před koncem vaření přidáme 2 lžičky pesta z medvědího česneku - maso jím řádně potřeme. Podáváme s rýží.

Doporučení:
- uvedené množství surovin stačí na 3-4 porce
- maso vodu většinou pustí, ale množství volte dle situace
- vhodnou přílohou mohou být i opečené brambory
- kdo má rád, zjemní "sós" smetanou ;-)

POSTUP PŘÍPRAVY:


Komentáře

Oblíbené příspěvky