Krůtí tikka massala v pomalém hrnci

Tikka masala zní už od názvu zajímavě. Dlouho jsem ji chtěla zkusit. Nedávno se mi podařilo ve specializovaném obchůdku sehnat potřebné koření, takže bylo jasné, že tikka masalu vyzkouším. Našla jsem super recept, který jsem s menšími úpravami uvařila. Byla to pecka. Ta kombinace chutí, vůní je úžasná. Dobrou chuť.

750 g krůtích prsou
1 plechovka kokosového mléka
3 lžíce jogurtu
1 cibule
1 plechovka krájených rajčat
2 stroužky česneku
1 lžička zázvoru
1 lžička kari koření
1 lžička garam masala
1/2 lžičky mleté kurkumy
1 lžička sladké papriky
trochu smetany
sůl
pepř
rýže basmati na přílohu

Do pomalého hrnce vložíme na kostičky nakrájená krůtí prsa, rajčata, najemno nakrájenou cibuli, utřený česnek, nastrouhaný zázvor, jogurt a všechny zmíněné druhy koření. Přilijeme kokosové mléko. Vše dobře promícháme a zapneme pomalý hrnec na I. stupeň na 8 hodin nebo na II. stupeň na 4-5 h. Já pomalila přesně 8 h přes noc na I. stupeň a zase mě ta úžasná vůně vzbudila 😈 Nakonec přimícháme zbývající množství koření garam masala, promícháme. Ničím jsem nezahušťovala, všechny suroviny udělají parádní omáčku. Pokud by ji bylo málo, nařeďte smetanou. Podáváme ideálně s rýží basmati. Dobrou chuť.

Doporučení:
- uvedené množství surovin stačí na 7-8 porcí
- poměry koření si upravte dle množství surovin
- vhodnou přílohou mohou být i opečené brambory


POSTUP PŘÍPRAVY:


Komentáře

Oblíbené příspěvky